Gallantin strategiaa rakentamassa: Johanna Noreila

Gallantin strategiaa rakentamassa: Johanna Noreila

Gallantin strategiatiimin kulttuuriguru Johanna tuo mukanaan vahvaa HR-osaamista, kokemusta kansainvälisestä muutoksen johtamisesta ja intohimon kehittää organisaatiokulttuuria kasvun moottorina.

On suuri kunnia ja ilo olla mukana Gallantin kasvutarinssa! Olen työskennellyt yli 15 vuotta kansainvälisesti niin startup-yrityksissä kuin suurissa organisaatioissa henkilöstöhallinnon ja yrityskulttuurien kehittämisen parissa, ja päässyt kokemaan erilaisia rooleja hr-johtajana, konsulttina ja interim-tehtävissä. Toimialoista tutuimpia ovat it- ja henkilöstöalat, mutta olen onnekseni päässyt tutkimaan ja kehittämään useamman eri toimialan yrityksiä.

Minulla on ymmärrystä ja kokemusta organisaatiokulttuurin merkityksestä liiketoiminnan menestykselle. Olen erikoistunut muutosjohtamiseen ja henkilöstöstrategioiden kehittämiseen, jotka tukevat yrityksen kasvua ja sopeutumista muuttuviin markkinaolosuhteisiin.

Kulttuuria ja teknologiaa

Gallantin monipuolinen palvelutarjonta, rohkea suhtautuminen tulevaisuuteen, kasvuun ja kansainvälisyyteen sekä sitoutuminen asiakaslähtöisyyteen herättivät kiinnostukseni. Olen erittäin otettu siitä millä intohimolla yrityskulttuuria on kehitetty. Tekemisestä on opittu ja tahtotila olla Gallantilaisille entistä parempi työpaikka tulevaisuudessa on erittäin korkea. Uskon, että kokemukseni voi tukea Gallantin strategisia tavoitteita ja auttaa saavuttamaan seuraava kasvuvaihe.

Gallantin asemaa markkinoilla vahvistavat monipuoliset palvelut ja tunnettuus luotettuna kumppanina. Kasvumahdollisuuksia näen erityisesti digitalisaation ja automaation hyödyntämisessä palveluissa, kansainvälistymisessä sekä asiakassegmenttien tavoittamisessa nykyistä laajemmin. 

Seuraavien vuosien strategisena painopisteenä pidän kansainvälisen organisaatiokulttuurin kehittämistä; yrityksen kasvua ja strategisia tavoitteita tukevaa vahvaa ja sitoutunutta työyhteisön rakentamista. Katseeni kääntyy myös digitalisaation ja automaation hyödyntämiseen sekä palveluiden tehostamiseen ja asiakaskokemuksen parantamiseen teknologian avulla. Lisäksi pidän keskeisenä asiakaslähtöistä palveluiden räätälöintiä: tarjoomien mukauttamista asiakkaiden yksilöllisiin tarpeisiin toimien luotettuina neuvonantajina.

Aiheeseen liittyvät julkaisut

Ota yhteyttä

Heräsikö kysymyksiä palveluistamme tai ratkaisuistamme? Ota yhteyttä. Tulemme yrityksesi tueksi niin muutostilanteisiin, kasvuun kuin arkeen.